Gårdagens ridlektion
Red för camilla i går, var länge sedan sist nu, jättelänge sedan!!
 
Har nu iaf beslutat mig för att jobba på banan liiiite mer än vad jag gör nu, dvs lika med noll ☺ Eftersom Lucky bara älskar att fara ut och galoppera så har jag nästan alltid valt detta, för det gör honom så glad ♥ Inser ändå att jag måste hitta en balans i allt, även uteritterna vs ridbanan. Så nu är det slut på att glassa runt i skogen, jämt, så nu tar jag tag i ridbanan. Har beslutat mig för att åtminstone 2 ggr i veckan jobba på banan, och där fokusera på det jobbiga ( för mig ) dvs form och sits ☺
 
Min fina sommarvän ♥
 
 
Amandah Moon

ramlade in här.. såg att du använder en av mina designer, ville bara säga att det är kul. :) ha en bra dag!

Svar: Detsamma :)
Åsa Alenius

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress