När ångesten får vingar
och flyger iväg......
 
Tänk vad oron kan ta sig in och invardera min kropp och själ! Usch så den kan ställa till det och sänka mig så totalt, oron riktigt klöser runt i mitt inre, det är inte roligt!!
 
Det är jobbigt att ha en mentalitet som min, att alltid oroa mig, och att alltid tänka för mycket. Det är aldrig bra! Men nu är det bra i mattehjärtat igen ☺ För i går satt jag på en piggelin kille som jag trodde skulle gräva ner sig till typ Kina när jag gjorde en galoppfattning i skogen ☺ Om Lucky hade fått som han hade velat hade vi nog galoppat än ☺ Men det blev bara ett litet provsmak eftersom han ska ta det väldigt lugnt nu för att återhämta sig efter sin fökylning och sakta stärka sin kropp och kondition ☺ Men en glad kille var det igår, tur att han aldrig hittar på bus, hur pigg han än är ♥
 
Bästa Prinsen ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress