Bor det fler än vi i vårt hus!
Där vi bor nu har vi bott i många år, faktiskt absolut längst sedan jag och Jörgen flyttade i hop i mitten på 80:talet ☺ 
 
Ett av våra barn har sedan dag ett ( eller rättare sagt natt ett ) sovit dåligt i ett av våra sovrum. Hen har alltid vägrat att sova där själv, har vaknat/blivit väckt och sett olika människor. När det gäller barn så är det ju alltid lätt som förälder att bortförklara dylika ting. Du hade en dröm, du var inte riktigt vaken, det finns inga andar/spöken mm mm. Men det blev ett av dom andra syskonens sovrum i stället ☺
 
Hur det är med andevärlden, ja det vet jag inte riktigt vad jag egentligen har för åsikt om. I bland kan jag tänka, jo men visst, varför inte liksom. Men i bland så kommer tanken, men hallå Åsa! ge dig nu, detta är för barn inte för vuxna människan som du på 49 år ☺
 
Men hur som, nu till det som jag har börjat att fundera över. Många gånger, då pratar vi flera gånger om dagen så ser jag/upplever jag att jag i ögonvrån förnimmer en skugga som passerar och "går förbi" Inte så att jag kan beskriva någon, utan mest som just en skugga. Detta sker oftst när jag sitter i köket ( ser då i hallen någon passera från lekrummet och till ytterdörren eller från spisen och flyta bort innan vardagsrummet ) Kan även se ute på altanen att det passerar en skugga, tittar då upp och tror att det är någon på väg förbi mot lekparken. Men aldrig att det är någon annan fysisk person som syns då, utan helt tomt!
 
Nu gör detta mig absolut ingenting! Och förutom då andar som kommer förbi så kan den naturliga förklaringen vara mina egna ögon ☺ Jag har blivit hela 49 år och likaså mina ögon, så det är nog det som det sitter i ☺ Men efter att ha sett ett program på tv:n om just andar och deras besök i vår värld så kan jag ändå inte låta bli att fundera.......tänk om det bor fler än vi i vårt hus......
 
God morgon världen ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress