Vilken ridtur 😊
For ut på ett riktigt galopp jobb ikväll 😊 Och det gillade Lucky verkligen, jösses vad han låg på. Men detta var verkligen behövligt både för honom men också för mig 👍
 
Sanna var snäll och gjorde bort all markservic, Pyret skulle bara prommas  med efter helgen och själv var hon sliten som sjutton, tät som en igenkorkad slang full med slem så orken var lite låg.  I morgon blir det ett besök till läkaren, för så här kan hon inte ha det...
 
Efter ridturen när alla killarna nöjt stod och mumsade hö så gick jag dit och ropade på dom var och en.
 
Först Pyret, och han var ju som tvungen att sticka fram huvudet och kolla vad jag ville ❤
 
 
Efter honom ropade jag på Lucky och genast stack han fram huvudet och undrade vad matte ville ❤
 
 
Sist ropade jag på Pridde, han slängde ett getöga och sedan stoppade han huvudet i maten igen, sötnöten ❤
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress