Ostkrok - Nej tack!
Huva säger jag bara. Vad gör man inte för sina älskade djur? Bland annat så låg jag som en ostkrok heeela natten och det bara för att lillhjärtat ( i detta fallet då Morris ) ska få sova gott ♥
 
Tur att vi har en 180:s säng och inte 160:s eller mindre som en del andra lyckas överleva i ☺ För hos oss behövs varenda centimeter, och det varje natt ☺
 
I natt var det då bara ett lillhjärta i sängen, går då hyfsat bra att hitta en plats att sova på ☺  Värre är det när vi har 3 små ♥:an som ska ha sin plats, då kan det vara lite svårare att hitta en hyfsat sovvänlig plats i sängen ☺ Och ja, ja vet! jag har mig helt och hållet själv att skylla för att det blir en natt med sämre sömn. Men jag har helt enkelt inte hjärta att knuffa runt mina små vänner när dom sover så gott bredvid mig. Dom smaskar, snarkar och knorrar men vad gör det, dom är verkligen en av mina stora glädjeämnen här i livet. Och då gör det inget att vissa ( läs:nästan alla ) nätter blir lite ostkrokiga i kroppen ♥
 
Våra fina små killar ♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress