Heeelt otroligt!!!
Herre gud vad jag har längtat till denna dag! Väntat och längtat, längtat och väntat och i dag så kom den och det med besked!
 
I dag var det verkligen den första riktiga sommardagen. Och var spenderade jag den då? Och med vilka? Jo men visst, med dom här ☺ Och var var vi då? Jo men i stallet så klart ☺
 
 
Inser när jag ser bilden att Morris behöver få en översyn, och det väldigt snart! ☺ Han är verkligen ovårdad, men vad gör det egentligen, han är lika fin ändå ♥
 
Gjorde markservicen till alla 3 killarna, men motionerade bara 1 ☺ För Pyret hade sån tur att Linn blev lite sugen på en tur ut i skogen när Melissa skulle ut och rida Pridde, så där minskade mina 2 hästar till 1. Gladast av alla blev nog Pyret, för det är bra nog mycket mysigare att få fara ut i skogen i stället för att bli linad av mig ☺
 
Pridde plutt stod snäll i hagen och väntade på sin lillskötare Melissa, och som sällskap hade han bitvis Kirre kurr  & Ruffe ruff ☺
 
 
Kolla sötrumpan ♥
 
 
Och en till bild på nyfikna Pyret ☺ Han kommer alltid fram när man närmar sig hagen, till skillnad på matvraken Pridde & Pyret ☺
 
 
När allt var klart tog jag in Prinsen och passade på att rida i et vackra vädret. När jag borstat så där en hel evighet såg han riktigt bra ut, på håll ☺
 
 
Men söt är han ändå ♥
 
 
Bästa sättet att börja dagen på ♥
 
 
Men oj vad svettig jag var innan vi var tillbaka igen ☺ Och Lucky märkte också av det varma vädret, och han stackarn har ju faktiskt ganska mycket vinterpäls kvar än. Men snart har vi förhoppningsvis bara en fin och lätt sommarpäls på ☺
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress