Är huvudet dumt....
Får kroppen lida....Detta talesätt passar ganska så bra in på mig på morgonskvisten! men jag får ändra om det lite, det är än mer passande så här....Är hjärtat snällt, får kroppen lida ☺
 
Har haft våra små hjärtan som sovkompisar i natt eftersom dagens arbetspass hos oss alla gör att det är bättre att dom är här isf hos tjejerna. På morgonkvisten kliver alltid Kirre kurr upp med oss och vill ganska så pronto ut och göra sina behov. Detta blir då morgonens första kissrunda ☺ 
 
Hinner oftast bara in så brukar Ruffe stå i trappen och vara vaken, ja men då blir det dagens andra kissrunda ☺ När vi då är tillbaka igen efter en morgonsväng, ja men gissa vem som står där då och väntar, iaf 8 ggr av 10.....jo men lillhjärtat Morris ♥
 
Men eftersom dom vaknar vid olika tillfällen ( men ganska ofta efter varandra) så blir det ju i stort sett nästan alltid 3 kissrundor per morgon, för inte har jag hjärta att köra upp dom ur sängen när dom ligger så där skönt nerbäddade under täcket och bara lyfter lite på ögonbrynen när jag går med den första ☺
 
Så vad våra grannar ser varje morgon är en pyjamasklädd Fru Ahlenius som går samma vav 3 ggr på loppet av 20 min men med 3 olika små vänner med sig ♥ 
 
Just nu har jag kommit in efter 3:dje vändan så nu väntar frukost och en kopp kaffe för att mjukstarta dagen innan arbete kallar kl 12 ☺
 
 
 
Önskar er alla en härlig fredag ♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress