Tick tack, tiden går
Och tiden har gått fort nu på slutet. Men allt rullar på som ganska så som vanligt. Lite jobb, lite stall och lite allt annat ☺ 
 
Sommaren är här och det tackar jag för, trots alla mina förtio11 myggbett! för är det ngn myggen älskar så är det jag tyvärr...Men annars är det bra. Semestern väntar runt hörnet ( Vecka 28-33 ) Då är det sommarledigt för mig, längtar galet mycket ☺ Planer för semestern är........inga! Vi har den hårda vägen lärt oss att planeringar oftast stuper på grund av en eller annan orsak ( förra sommaren pga skador ) så i år lämnar vi allt öppet och utmanar inte ödet genom att planera. I år kommer vi att vara vilda och vackra och ta dagarna/veckorna som det kommer ☺
 
Det kanske blir stugan, kanske vagnen, kanske stan och dagsutflykter runt omkring.....vi får helt enkelt se vad som faller oss in och vad som är helt ( bil, husvagn mm ) För som vanligt står Diesel Doris på verkstan .....igen....
förvånad!? Nä inte jag i alla fall. Så är det någonting som vi har lärt oss under våra år tillsammans jag & Jörgen så är det att planer.....ja det är farligt för det blir ytterst sällan som vi önskar och vill ☺ Kanske är det livets sätt att lära oss att vara tacksamma för det vi faktiskt har, vad vet jag ☺
 
Men nu bär det av till stallet och bästa killarna där :) För tack och lov så går Rutan tutan som ett urverk....ta i trä....Önskar er alla en fortsatt härlig Midsommarhelg ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress