Holy shit !!
Att det har stormat nu i dagarna 2 har nog ingen missat, eller hur? I går kväll ringde bästa Ida för att meddela att det var väldigt blåsigt runt omkrig hos henne och att det var stor risk för att träd kunde fara i backen. Ville vi att hon flyttade vår vagn, för säkerhets skull? Vi tackade nej eftersom nyckeln till kullåset var här hemma och vi var utan bil för den enda som är hel (Rutan tutan) var ute ( Doris är död i garaget, förvånande eller!?) Snällaste bästa Ida erbjuder sig då att komma in och hämta nyckeln för att sen åka hem och flytta vagnen åt oss, hur schysst är inte det på en skala! Det är Ida i ett nötskal.....alltid lika snäll och omtänksam ♥
 
I morse gick jag in på fejjan som vanligt. Ser då att det varit väldigt blåsigt och att div olika händelser inträffat under kvällen/natten så jag beslutar mig för att ringa henne och höra hur hon mår och om allt gått bra. Döm om min förvåning när människan gapskrattar i örat när hon svarar. Hm....vad har jag nu missat? Då berättar hon att hon precis lagt upp denna bild på fejjan och då ringer jag typ 4 sekunder efter att hon postat den. Hennes tanke var att " Nu var Åsa ta mig f-n snabb på att ringa" Jag som inte sett den kliade mig fortfarande lite lätt i huvudet och undrade i mitt stilla sinne om det var som det skulle på andra sidan luren ☺
 
Ja vad ska man säga? Nära ögat, det berömda håret, det är en mening med allt....eller helt enkelt bara tur ☺ Men det verkar som om vi ska koomma oss ut i år igen, hel och ren ☺
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress