Vad är väl en bal på slottet
När det finns en hel skog att tillgå ☺ Att packa fikasäcken och ta med sig den ut i skogen är bland det mysigaste jag vet. Att sedan få dela den upplevelsen med Jörgen & Morris, ja då är det komplett ♥
 
 
Att vandra i skogen ger ett lugn som jag sällan finner någon annan stans. Här kan jag bara vara här och nu. Njuta av dofterna och höra fåglarna sjunga. Vi hade också turen att få se ett rådjur, tyvärr han jag inte fånga den på bild.
 
Däremot träffade vi på denna lilla familj efter vägen ♥
 
 
En av ungarna var inte rädd för fem öre utan satt snällt kvar och lät mig fota innan den lyfte och flög iväg ☺
 
 
Morris var självklart med ☺ 
 
 
När vi kände oss nöjda blev det dags för lite fika. Kaffe & macka till oss 2 benta och lite godis till vår 4 benta vän ♥
 
 
Vi undersökte några skogsvägar innan vi vände kosan hemåt. Kollade lite lingon och blåbärsmöjligheter för framtida bruk och bara njöt av solen, värmen, dofterna och lugnet.
 
 
En perfekt dag i mina ögon, och absolut bästa sättet enligt mig att fira vår 24:åriga bröllopsdag på ♥
 
 
 
 
mamma och pappa

Grattis på bröllopsdagen <3

Svar: Tack ❤
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress