Morris ♥
Mitt lilla hjärta har en speciell morgonrutin som vi nästan alltid följer ☺ Först får jag söka fram honom bland alla täcken, någon stans i sängen finns han ☺
 
När jag hittat honom och vecklat fram han ur täckeshögen, då gäspar han alltid och så lägger han sig på rygg och sträcker på sig. Då vill han ha en eller ett par  pussar på magen ♥ Efter det ligger han kvar och då ska jag blåsa ( som man gör på bebisar ) så att det låter ☺ Efter det, ja då rullar han i hopp sig och knorrar lite för då ska jag lägga på honom lite täcke innan han ska somna om igen. För kliva upp, det tänker han inte göra ☺ Han kommer trippandes lagomt tills vi ska gå ut på vardagarna ( runt 9 ) annars, som i dag, söndag, kan han soooova många timmar till ♥ Älskade lillhjärtat ♥
 
God morgon önskar Morris ♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress