Ett paradis i Stockholm
Sist vi var nere i Stockholm ( sista helgen i maj) så for jag och Jörgen ut till Fjäderholmarna, där var det verkligen härligt! Fjäderholmarna är en liten ö i början på Stockholms skärgård och väl värt ett besök. Antingen bokar du biljett online eller så förköper du innan båtturen här  Vill du läsa mer om Fjäderholmarna kan du klicka Här
 
 
Det finns flera mysiga små restauranger på ön och med denna vidunterligt vackra ö var det ett rent nöje att sitta ute och äta ☺
 
 
Gillar man E-type så kan det vara värt att åka hit för tydligen ska han öppna egen Pub här, har du tur kan du kanske springa på honom då ☺
 
 
Det fanns lite gårdsbutiker i småskalig format med egenhändigt producerade alster, liiite väl saftigt för plånboken ( en del iaf ) men supermysiga att vandra runt i och det var mycket som jag gärna hade tagit med hem om min sedelpress under sängen hade varit i funktion ☺
 
 
Eftersom jag och Jörgen har en förkärlek till vår egen historia och allt som är gammalt så blev vi lite extra förtjusta när vi hittade detta ☺
 
 
 
Hit kommer vi att fara igen. En trevlig oas mitt i storstaden Stockholm som det går täta turer till hela dagen ☺ Lätt att ta sig hit och allt serverat, du behöver bara ta med dig själv och sedan kan du njuta dagen lång.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress