Altanhäng med dom bästa ♥
Just nu går det lite som på sparlåga ☺ Värmen ( klagar inte! ) och det strålande solen är verkligen behövligt, men eftersom jag absolut inte smörjer mig ngt i sommar (så sköööönt att slippa utslag och klådan ) så blir det mycket att vara i skuggan på altanen. Självklart rör jag mig ute i solen också ☺ men jag solar inte på ngt sätt i år, inget alls i stort sett. Har valt att sitta ute i solen ett fåtal gånger och då bara korta stunder. Men jag har aldrig haft ett stort behov av att sola för att bli brun, brun eller inte har ingen som helst betydelse för mig, däremot älskar jag värmen ☺ Och den njuter jag verkligen av!
 
I eftermiddag blir det grillning hos oss och alla barnen samt våra "bonusbarn" kommer. En otrolig rikedom detta med alla barnen, och då spelar det ingen roll att den yngsta är 23 ☺ Förutom barn & hundar så kommer även mor & far hit ☺ Så himla roligt att kunna träffas alla på en och samma gång, inte ofta det händer, men desto roligare då när det väl sker ♥
 
Önskar er alla en härlig dag i detta underbara Svenska sommarväder ♥
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress