Morgonstunden
en av dom bästa! Skämt å sido, men oj så skönt det är att kliva upp och verkligen få en lugn start på morgonen. Jag och gubben har klockan ställd på 05.45 oavsett när jag börjar på dagen. Nu kan min startid variera från 06.15 till typ kl 8.00, men oftast är den 07.10 på morgonen. Gubben däremot börjar 9 av 10 ggr kl 07.45.
 
Då blir det väldigt ofta tid för en längre lugnare frukost med kaffekoppen, morgontidningen, lite surr om dagen samt lite koll av världen på datan :D bra och lugn start. Förut låg vi nästan in i det sista och pga det så blev det nästan lite stressigt att hinna i fas innan första barnet knackade på och klev in.
 
I dag blir det jobb 10-17 på lokalen, ett snabb besök på Vc för lite provtagning samt stallet och fina Prinsen i kväll. Förutom detta ska jag pussa på alla vovvarna runt 13.30 och låta dom kissa en sväng. Alla vi fyra jobbar i dag så då är småhjärtarna hos tjejerna så går jag hem dit och rastar dom en sväng mitt på arbetsdagen. På vägen hem ikväll får dom följa med för dom har bokat in soffmys med moffahusse ikväll. Speciellt Ruffe har tydligt talat om att han ska sova över i natt ♥ Får se hur Kirre kurr väljer att göra, han är lite mer sugen på sin matte än, liten som han är ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress