Men så skönt!
kan knappt tro att det är sant! En hel natt utan kramp av något slag, det är ta mig sjutton rekord för flera månader! Helt otroligt :D
 
Har besvärats att nattkramper i hela kroppen, dvs hela benen inklusive fötterna samt hela armarna och händer som grädde på moset. Härligt?....Not! När jag ligger i sängen så känns det som om alla musklerna i armar och ben är uppkopplad på svag ström. Dom rycker, pirrar och hettar åtmistoner halva natten, i bland så illa att det aldrig slutar utan är kvar även på morgonen. Men inte i natt! Så himla skönt! Har sovit som en utslagen och ingen kan nog förstå hur välbehövligt detta var. På fredag är det dags för provtagning på Vc så snart får jag kanske ngt svar på hur mina värden ligger till :)
 
Men 3 magnesiumtabletter innan sänggående har hjälpt till otroligt mycket för att lindra kramperna lite så det kommer jag att forstätta med, brist på magnesium kan vara en av orsakerna till mina besvär, men inte allt :D Är i alla fall så oerhört lycklig över denna natt med mycket sömn, gillas av mig!
 
 
 
 
radhuslivet.se

Skönt att du haft en natt utan besvär. Hoppas att du slipper det för alltid! 🙂

Svar: Tack 😊 Ja det skulle vara helt underbart!
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress