En ny resa startar
Då är det dags igen,  att ta tag i min vikt. Har pga fysiska problem på länge inte klarat av att springa och detta stillasittande har gjort att vågen i dag visar på 7 kg + igen. Så nu mina vänner är det dags igen. Kan inte löpträning så jag får hitta en annan lösning.

Det blir att gå tillbaka till att mäta min mat igen för mina portioner har ökat i storlek och utan att röra på mig ( springa) har detta lett till mina 7 extra kilon. Och det känns oerhört surt att ha gått ner för att bara vända och gå upp igen! Så nu är jag tillbaka till början igen. Men denna gång har jag 10 kg som mål,  mina 7 som jag lagt på mig samt ytterligare 3 som bonus.

Så önska mig lycka till för nu har jag lite sämre förutsättningar än förra gången eftersom jag inte klarar av att springa, som jag bara älskar :)

mamma

Lycka till. Det kommer att gå bra. kram

Svar: Tack <3
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress