Dagens Lucky ♥
Oj oj, vilken pärla jag satt på i dag! Har aldrig någonsin suttit på en häst i hela mitt liv och haft samma känsla som i dag! Att gå från 0 till 100 som vi gjorde i dag, ja det var magiskt! Gud så fin han var, och utan att skryta så kände jag mig himla stolt över mig själv  också. Om ni undrar varför så var det för att i dag så red jag i stället för att åka :-)
 
Sen att jag och Lucky har sån himla tur att vi har fått tag på världens bästa instruktör, ja det är en gåva! Bra instruktör, superhjälp av mina flickor och världens bästa medryttare, vad mer kan jag önska oss :-)
 
Ha ha, i dag kände jag mig så himla Kung att jag sa till Sanna att om det fortsätter så här för oss som team ( Jag & Lucky) så kommer jag att starta i en klubbdressyr till sommaren :-D Men dit är det långt så vi får väl se hur det går med det :-)
 
Slänger in en sommarbild, för oj vad vi båda längtar till sommaren ♥ Jag efter sol & värme & Lucky efter gobetet :-D 
 
 
Elin

Så härligt när man får den känslan efter ett ridpass!! Jättefin bild, längtar oxå till sommaren! :)

Svar: Tack 😀
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress