Snöstorm, modd & Diesel Doris
Varje gång som det är så här dåligt före ute är jag så tacksam för vår bil, Diesel Doris ♥ Hon tuffar fram som en krigstanks på vägen utan några som helst problem, gu så jag älskar denna bil ♥
 
I stallet var det lugnt. Vädret gjorde att jag valde vilodag i dag så blir det motionering i morgon, i förhoppningsvis bättre väder. Alla killarna stod o glodde under pannluggen när jag kom, ska vi måsta ut ur huset eller inte såg det ut som om dom tänkte ♥ Och jag var snäll ( och lat ) så dom fick vila i dag och så får dom röra på sig i morgon ist.
 
Förutom häst o hund och snöskottning ska dagen spenderas på Droskan med födelsedagsfirande av min kusin som fyller 60 år, Stort Grattis på din födelsedag Kjell-Ivan! :D
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress