Vår älskade Morris ♥
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur jag tänkte en gång i tiden.....Hur kunde jag för mitt liv tro att jag inte skulle klara av att älska detta knyte till hund ♥
 
Det var min absolut största oro inför en ny vän i familjen. Räcker hjärtat till för en till, speciellt efter Frode som var mig så kär ♥ 
 
I morse när jag var ute med Morris på hans morgonrunda så dök den tanken upp igen i mitt huvud, dvs oron som jag hade innan vi fick hem lillhjärtat. Och i dag kan jag bara säga så här.....Morris var det absolut bästa som vi någonsin beslutata oss för, vilken otroligt fin vän han är, vilken glädjespridare  och vilken kärleksfull liten kille han är på fyra tassar ♥ Och definitivt räcker hjärtat till för honom, vår finaste kille ♥
 
Och i dag fyller då vårt fina lillhjärta, vår lilla pälsboll hela 3 år ♥ Grattis på födelsedagen finaste Morris ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress