Vilken härlig sadel!
Jag är kär, ordentligt kär......I denna underbara barbackasadel! 
 
Provade denna i dag och oj oj säger jag bara! Så himla skön! Men jag höll aldrig på att ta mig upp när det väl var dags att rida. Eftersom Lucky är så hög och jag själv är så dålig i mitt bäcken så har jag fixat en pall i stallet med lister påskruvat vid ytterkanterna. På denna pall ställer jag ytterligare en pall ( en från Ikea 😊 ) då tar jag mig upp när jag inte har vanlig sadel 👍 men i dag var den undre pallen på vift.....suck! Men efter lite svordomar så löste det sig och upp kom jag och fick äntligen uppleva denna härliga sadel 😀
 
I morgon ska jag rida med den igen,  längtar! 😀 Så himla glad att jag äntligen provat den 😍
 
 
 
 
Lisa

Ser superhärlig ut!

Vars kommer de flätade tyglarna ifrån? Jättefina! =)

Svar: Tack, ska kolla med min dotter så återkommer jag :)
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress