Min och Luckys kväll ♥
Kände mig som värsta elitryttaren i kväll ☺ Jessika följde med och gjorde den lilla markservice som fanns att göra, så jag behövde bara rida Prinsen ikväll ( den markservice, som Sanna den lilla skurken, skulle ha lämnat till oss! men INTE gjorde, fy skäms gumman ♥ ) 
 
Så jag bytte om, hämtade in min fina prins, borstade och gjorde i ordning honom och hade tänkt att jobba honom nere på lillplan vid hagarna. Upplever den mkt bättre eftersom den är bredare och planare än ridbanan och när jag ska jobba mkt på volt så tycker jag bättre om den ☺
 
Så sagt och gjort, som den lyxlirare jag var ikväll så blev det mycket pussar och mys innan vi äntligen hamnade på banan.
 
 
Jobbade vidare med hacket och med min egen sits ( f-n vad dåligt det gick!!! ) 
 
 
Så jag gav faktiskt upp! Och bestämde mig för att rida ut i skogen och bara åka ☺ Sagt och gjort, ut i skogen for vi och travade där i stället och oj vad mycket roligare vi tyckte att det var. Både jag och Prinsen njöt av att skita i allt och bara njuta av den härliga sommarkvällen, nog en av dom sista skulle jag tro. Känns att hösten är på väg.
 
Och väl tillbaka i stallet kom Jessika och bar in barbackapadden, tog av benskydden och hängde tillbaka hacket när jag tagit av Lucky det ☺ Jag bara tog av och skickade det vidare till min "hästskötare" Jösses detta tror jag att jag lätt skulle kunna göra till en vana ☺ Pussade på Prinsen och tog ut honom till hagen igen. Det kallar jag verkligen för en lyxkväll, bara borsta, mysa och rida och någon annan som gör resten av allt jobb ☺ Får bara grunna på hur jag ska lyckas få tjejerna att skämma bort mig så här varje dag ☺
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress