Livskvalitet för mig!
Mer och mer längtar jag efter naturen och tystnaden. Slippa stadens alla ljud, dofter och stress, mer och mer föds tanken på att göra en totalomvändning, kanske inte just i dag.....men förhoppningsvis längre fram ☺
 
Detta är vad jag behöver för att klara mig. Skogens lisa för själen. Doften, tystnaden och känslan av trygghet och lugn som omsluter mig när jag tar steget bort från den stora asfalterade vägen till en mindre, krokigare grusväg ♥
 
Ett av våra smultronställen i stugan. En bäck, en stig och världens bästa fikaställe för att grilla en korv, koka kaffe över elden och bara släppa alla måsten, här trivs jag ☺
 
 
Ett fiskespö med bete, myggspray i fickan och säcken på ryggen ☺ 
 
 
Kom nu matte så går vi ☺
 
 
Nöjda killar efter en heldag i skogen. Duktigt så ömsomt gick dom ömsomt hoppade dom efter oss i viskoriset, ofta högre än dom själva. Världens duktigaste småhjärtan ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress