Jag kämpar på!
Att rida med bett eller att rida med hack, ja det är två helt olika saker, tycker jag iaf ☺ En mer erfaren ryttare kanske inte tycker att det är så stor skillnad, men för mig är det det! Men jag och Lucky jobbar vidare, och i dag fick jag med Sannas hjälp till några fler aha upplevelser.
 
Jag fattar inte hur Sanna hinner att både "se" mig och hur jag rider och samtidigt sköta sin egen ridning ☺ Där när vi galoppar fram i skogen så skickar hon instruktioner som värsta ridinstruktören för hon ser direkt var och när jag gör fel. Tänk om alla hade en Sanna, en privatinstruktör, när man rider ut ☺ Inser att jag har värsta lyxen och det är jag så tacksam för ♥
 
Pussgurkan efter sin mat ♥ Sötmulen ☺
 
 
Nöjd Åsa efter en härlig ridtur ☺
 
 
En ännu nöjdare kille tillbaka på betet ♥ Nu utfodrar vi med hö i hagen eftersom betet nästan är slut, men lika nöjda är våra killar ändå ☺
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress