Varför då då....
Full fart! Planeringsdagar med mat, mat & ännu mera mat ☺ Paltkoma delux är ordet som bäst beskriver våra stängdagar ☺ Förutom detta hinner vi planera året som kommer och sumera av lite av året som gått
 
Hurvas!! Just nu när jag sitter och skriver detta känner jag hur det killas lite på ena armen. Tittar dit och inser att detta kryper runt på min arm!! IIHHHH!!!
 
Hörde ni skriket!! Morris blev döv!!
 
 
Usch!! Men nu har andningen nått ner till en normalare andning, OGILLAR spinlar i alla former, speciellt dom som väljer att vandra runt på mig!!
 
Förutom stängdagar torsdag & fredag har det varit stall, soffmys, långa prommisar med dogsen samt 2 härliga sovmornar, me like that!! 
 
Lucky har jobbat med galoppen och galoppfattningar via tömkörning (lördag) och fick i dag en skön prommis i skogen ☺ I morgon ska jag jobba vidare uppsuttet med vår hemläxa. Känner mig jättenöjd för jag kommer fortare och fortare till ridning, skam den som ger sig ☺ Vi kommer tillslut att vara som ett välsmort team, Prinsen och jag ♥
 
Jessika var snäll och fotade lite. Hon filmade också en snutt men eftersom jag ser lätt störd ut på den så törs jag bara inte bju på den. Då kommer Hippologums personal att ångra att dom var så snälla och sålde Lucky till oss, tro mig  ☺ Jessika sa att jag såg så söt ut, var den sötheten finns har då åtminstone inte jag upptäckt, lätt galen skulle jag beskriva det om jag använde mina egna ord ☺
 
 
Önskar en skön söndagkväll ♥
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress