Orka!!
Ja i dag har energin flödat, ja faktiskt! ☺ Jobbat 7-17.15 och spenderat dagen i det bästa av de bästa höstväder som kan erbjudas. Flytet har infunnit sig redan från start och fortsatte precis hela dagen. Avslutade arbetsdagen med att jaga dammlurvar eftersom jag har min stallfria dag, bästa Oliwia har prinsen ikväll ♥
 
Och jag har beslutat mig för att tisdagar kommer att bli min pyssla med hemmet kväll. Det är så otroligt skönt att göra bort allt hemmajobb på en bestämd och planerad kväll. Då kan jag lägga bort det ur mitt huvud och det ligger inte och skvalpar runt och suger en massa energi. Utan jag planerar in det på en fast dag, då vet jag att det blir gjort och resterande dagar kan jag bara njuta av göra det som faller mig in, oftast stallet då ☺ Lyx eftersom hela helgen nu är "fri" och inte uppbokat av någonting. Jag gör det jag vill, när jag vill, så himla lyxigt!
 
Fick ett mms i dag från fjälls och jag kan lugnt säga att när jag såg den bilden, ja då funderade jag allvarligt på yrkesbyte. Tyvärr suger jag som naturvårdare, så jag insåg efter en stund att det finns inte en chans i världen att lilla jag skulle bli anställd med mitt cv så det är bara att gilla läget ☺ Men längtar upp till fjälls gör jag. Och när det sedan kom upp färska fina foton från paradiset, ja då kände jag att nu sjutton är det bara att boka in en helg innan jag får riktigt med fjällabstinens ☺ Andra får lappsjuka utanför stan och jag får fjällabstinens i stan, aldrig är vi nöjda ☺
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress