I dag går jag på moln!
Så härlig känsla jag hade i kroppen och hjärtat när vi var klar med vårt pass ikväll jag och Lucky ♥ Finaste Prinsen var bara bäst ikväll! Oj så vi kämpade och oj så bra det gick ( i våra ögon mätt naturligtvis ☺ ) Är så himla nöjd och så himla stolt över Lucky ♥ Och så himla lycklig över att han bor hos mig ☺
 
I dag så lyckades vi bibehålla formen i traven. Vi lyckades också bibehålla formen på rakt spår. Vi lyckades också trava på 8 volt och bibehålla formen i voltbytena, det ni!! ☺ Fy fasen vad vi är bra! Ja, jag vet, jag skryter, men det tycker jag att vi får göra efter en kväll som i kväll. Självklart vet jag att vi är 100 mil från att vara hyfsat bra, vi är inte ens i närheten. Men för att vara vi, som team, så var vi bara bäst ikväll ☺ När jag har Prinsen med mig, när jag lyckas förklara för honom vad jag vill, ja då är vi verkligen på samma våglängd.....ja jag har inga ord stora nog som kan beskriva hur lycklig jag är i kväll ♥
 
Jörgen var snäll och fotade lite innan han och vovvarna gick på en prommis ☺
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress