Härdsmälta!!
Kan inte beskriva det bättre med något annat ord. Just nu är min hjärna som en vattenfylld brännblåsa, det bara skvalpar runt utan någon form av substans eller vettigt innehåll, fy sjutton vad jag är mentalt trött just nu!!
 
För första gången på jag vet inte vad hur många år har jag sagt orden - Såååå himla skönt att det är fredag! jag brukar annars knappt veta om det är måndag eller fredag. Kan komma på, på söndagkväll att, just ja, det är måndag i morgon och jag bör nog ställa klockan ☺ Eller en fredag kan jag säga - Ses i morgon, never svara föräldern då, i morgon är jag ledig för det är lördag.....men i dag, just i dag, är jag faktisk glad över att det är fredag. ☺
 
Fanns inte ens ork till att rida fina prinsen i dag. Blev en prommis ner till höåkern och där fick han mumsa gräs samtidigt som Morris fick rasta sig själv ☺ Jösses vilken duktig djurägare jag är! men jag orkade faktiskt inget mer. Och vet ni vad?  Lucky njöt av varje tugga ! ☺ Nya tag i morgon, för ikväll är jag inte riktigt mig själv...
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress