Gårdagens Lucky med dagens ord
Måndagar är min "ensam" dag i stallet. Med ensam menar jag att Team Ahlenius (Sanna &Jessika) inte är med, dom har sina skötare på måndagar ☺ Så måndagar är min ta det lugnt, pussa på mulen, ingen tid att passa kväll ☺ 
 
Nu kanske det uppfattas som att flickorna stressar/skyndar sig/ tjatar på mig ang tiden mm, men så är det absolut inte. Dom har båda en ängels tålamod med att jag jobbar i snigeltempo när det gäller allt ☺ och då menar jag verkligen allt! Men nu är det ju så att dom har varit hästägare i tio tals år, men jag har bara varit det i snart ynka 8 månader! Tänk vad tiden går fort egentligen, det är snart 8 månader sedan som Jörgen och barnen gav mig denna underbara överraskning ♥ 
 
Nåja, igår var det ju egentligen min tömkörardag. Men jag kunde inte bärga mig så jag avvek från mitt veckoschema och red i stället ( fy mig ☺ ) Men oj vad jag tycker det är roligt att rida! Och finaste Prinsen är ju bara bäst, tycker jag i alla fall! Blev en mysstund på ryggen så tömkörningen får jag ta en annan dag i stället. Kan ju inte göra något om jag fuskar en ynka gång, men det ska inte bli en vana! ha ha....
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress