Uppdate ☺
Har hänt mycket, det som gäller Prinsen kan ni läsa om här ☺   Själv har jag haft lyxfredag eftersom Jaana bytte av mig med barnen här hemma ☺ Jag tog med mig mamma och pappa samt doggsen och så drog vi iväg på road trip till Lövånger ☺ Där köpte vi bröd för hela slanten och på väg hem stannade vi på ett supermysigt ställe för att ta en kopp kaffe och macka, vovvarna hade sin egen matsäck med ☺ nämligen frolic som mommo & moffa packat ner ♥
 
 
 
 
 
 
Anonym

Det är det härliga med ridningen, man blir aldrig klar. Men bättre blir man! Sen kan man aldrig jämföra 2 hästar heller. Lucky är ingen lätt häst, det är mycket häst att rida ihop och sitta på. Så sitsen får du gratis!☺

Svar: Ja visst är det så :) Ja Lucky är mycket att rida, för mig som är ett blåbär skulle en mindre lättare häst ha passat bättre, men oj vad jag älskar denna kille ♥ Så det blir att jobba och svettas men varje framsteg är som små guldkorn för mig så det är bara att kämpa på. Ja sitsen den kommer mer och mer, känner i magen varje gång jag ridit honom :D
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress