Turbo hovar på Lucky
I dag var det trycka under tassarna på både Lucky och Pyret ☺ Joggingrunda stod på agendan och det verkade passa herrarna mer än väl ☺
 
Gårdagen blev ett pass på banan med Camillas övning samt min egen sitsträning, gick otroligt bra! Både för mig men även för Sanna ☺ Nöjda var vi så dagen i dag skulle bli kravlös jogging, hade vi tänkt oss, fullt ös i skogen blev det i stället!
 
Oj vilka galoppsugna killar vi satt på i dag. Lucky var verkligen på G på alla sätt. Tur att fina Prinsen inte hittar på mer än att gasa, för i så fall är det inte säkert att fru Ahlenius sitter kvar ☺ Har aldrig fått så fina galoppfattningar som i dag, behövde egentligen bara "tänka" galopp så svarade han. Och i uppförsbackarna så bara öste han på med hela kroppen, fina fina killen ☺ Det är så himla roligt att få uppleva denna oerhörda glädje, en glädje som känns i varje språng ♥ Tur han är snäll och lyssnar tillbaka så fort jag tar i tygeln och proar lite, annars hade vi väl inte slutat galoppa än ☺ Och Pyret blev så till sig att han nästan knockade Sanna ur sadeln☺ Gud vad rolig tur det var, både för mig och Sanna men allra mest tror jag killarna njöt ☺ Vilken härlig dag!!
 
Detta var allt som Sanna & Pyret såg av oss i dag, en enda fin Luckyrumpa ☺
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress