Men fy f-n!!
I bland så är det som om det bara ska vara äckel runt mig! Jag menar, till viss del kan jag köpa att det är så på dagarna, fine!! men jag tänker INTE köpa att det är så på nätterna. Nu får det faktiskt räcka, no more.
Hör ni det!!
 
Drömde för ett tag sedan att jag blev instängd i en kista full med köttätande spindlar. Gåshuden som jag vaknade upp med var inte av denna världen, tro mig! Men fine tänker jag, en dröm är en engångshänelse, betyder inget mer än så. Även om nu denna "spindel" dröm inte var trevlig på något vis så insåg ju sunda förnuftet att det var precis vad det var, en dröm....
 
Men vad händer då i natt tror ni? Jo men visst, naturligtvis måste jag "drömma" igen. Men tack och bock säger jag bara...Ja vad får jag uppleva för underbart i natt då? Jo men visst får jag denna härliga underbara upplevelse sererad på silverfat, Oj så glad jag blir, or not!!
 
I natt vaknade jag med getingar fullt i håret, ja det bara kröp runt som en busslast löss på väg till Ullared för storshopping, man f-n vad less jag blev. Ska ni bums invadera någons sömn, ja men ta då inte mig! jag bara avskyr getingar, både på längden och tvären, jag behöver inte er och abslut inte i mitt hår i sömnen!! På natten vill jag sova, INTE agera bussvärdinna åt en bunt galna små kryp på äventyr! take someone else for your bus trip!!
 
God morgon världen, önskar er en härlig torsdag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress