Fokusera på det positiva
i stället för det negativa, ja visst låter väl det som en bra idé, men inte helt plättlätt inte! Samtidigt kan man inte göra som den berämda strutsen " gömma huvudet i sanden" 
 
Men jag har i alla fall bestämt mig för att i mitt eget liv fokusera på allt bra som jag har, och lägga min energi på det. Jag har så oerhört mycket att vara tacksam för! Visst har jag "jobbat", för att få mycket av det positiva i mitt liv, men mycket har jag också fått gratis av min omgivning, tack ♥ Så att älta negativa saker/tankar/händelser, ja det är nu bannlyst hos mig ☺  Tror att jag kommer att falla i fällan, jag är ju inte mer än människa, men i den mån det går när det blir tungt så ska jag försöka vända de tunga tankarna till att tänka på vad som är bra i stället ☺
 
Samma lika kommer jag att försöka tänka ang dessa energislukare som rör sig runt i både min omgivning och i landet som sådant. Jag ska oftare tänka att "det säger mer om dom som enskilda personer" i stället för att tänka " fy så kall och hård värld jag lever i " För så är det, bara för att vissa är negativa i det mesta som rör deras liv, så betyder det inte att den stora massan är det, snarare tvärt om!! Bra va! ♥ 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress