Vilken dag!!
For kl 08.00 i morse och klev in genom dörren nu 18.45! Är helt slut i huvudet, det är vid tillfällen som dessa som jag märker hur dålig jag egentligen är mentalt, men oj så roligt jag haft det. Och vad nyttigt det har varit för mig!!
 
Har en massa bilder att visa från dagens Trab kurs, men jag känner att jag inte orkar gå igenom dom i kväll så det kommer ett inlägg i morgon ist om hur denna dag var, och en massa bilder ☺ 
 
Förutom detta har vi också fikat gofika hos mamma & pappa när vi gratta pappa på farsdagen  ♥ Alltid lika roligt att sitta ner och surra en stund. Och i dag tog jag med datorn så då kunde vi skypa också, så då fick mamma & pappa prata lite med Anton , det är ju en stund mellan gångerna som han kommer hem ☺
 
Grattis pappa på farsdag ♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress