What's happening
Ja vad är det som sker!! Ganska så mycket, eller ganska så lite beroende på hur man ser på saken ☺ Har ett liv som är fullt med äventyr, både bra och mindre bra saker. precis som livet är!!
 
dag så var det äntligen dags för lite Lucky pussar ♥ Jag och lilla Morris brummade iväg och plockade upp Jessika från jobbet på stan och sedan bar det av ut till pållarna. Eftersom Sanna varit ute på galopp arbete med en kompis i går så blev det en kortare lugn tur i skogen i dag ☺ Söta Morris prommade med och han är så himla duktig i stallet, min lilla kung ♥
 
Har jag tur så kommer jag och Karin att kunna stråla ihop på torsdag för att äntligen ta oss ut på en tur tillsammans ☺ Vi omlottar varandra ganska så bra tyvärr, men på torsdag kanske vi äntligen lyckas hitta av en tid som passar oss båda ☺
 
Kommer även att hoppa lite på torsdag kväll för Jessika ska ha lektion för en av sina medryttare, så då tänkte jag haka på eftersom Lucky tycker det är så roligt att skutta ☺ Vilken härlig vecka det kommer att bli ☺ Ska ladda kameran så den är klar så kanske Jessika kan ta några bilder på oss när vi "flyger" fram  ☺ 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress