Vilka fina medryttare
Jag har !! Verkar ha fått tag på en supermedryttare med mamma ☺ Känns så himla bra med dom 2 tillsammans, i går var första dagen som dom hade Lucky själv. Och dom flesta som känner mig vet att jag är kontrollfreak utan dess like ☺ Men med dom här fina människorna känns det huuur lugnt som helst! Så himla skönt att känna känslan av lugn när det inte är min dag, samma känsla som när mina tjejer har honom. Och det, det är ett Gott betyg!!
 
Och att hon (min medryttare ☺ ) verkar vara lika kär i Lucky som jag, jag det är en bonus utan dess like! Dom här fina människorna kommer jag att vara väldigt rädd om, tro mig ☺ Så himla glad!! Älskar min fina Lucky, men kan utan att ljuga också helt ärligt säga att 7 dagar i veckan häst, ja det är liiite väl mycket ☺ Hur gärna och hur mycket jag än vill är orken inte riktigt där samt att min älskade man ( som gav mig denna fina häst ) också borde få umgås med mig lite ☺ Nu har jag sån tur att vi är tre, jag och mina tjejer ( Team Ahlenius ) så jag får hjälp om och när jag vill. Men det är ändå skönt att ha hjälp av någon annan, och om denna någon också verkligen tycker om min häst ja då är lyckan gjord ☺ 
 
Jag tackar och tar emot och känner mig verkligt lyckligt lottad just nu ☺
 
 
 
 
 
 
Johanna

Vilken lycka!
För mig är det omöjligt att hitta medryttare....bor 18km utan för centrum och folk tycker det är för långt :/

Svar: Så tråkigt för dig! Ja jag är verkligen glad över dessa fina människor 😊 ska hålla tummarna att det löser sig för dig 👍Önskar dig en bra dag 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress