Tack tack tack!!
I bland så är det nästan som om jag skulle vilja nypa mig själv i armen för att se om det bara är så att jag drömmer ☺ Jag menar, huuur bra flyt får man ha egentligen ☺ Nu har jag & Lucky hittat världens mysigaste tjej med mamma som gärna rider finaste Prinsen en dag i veckan. En hippotjej som liksom jag verkligen tycker jättemycket om den bästaste hästen i världen ♥
 
Och jag behöver verkligen hjälp ☺ Han blir inte riden ens i närheten av lika bra och lika mycket som när han stod på Hippo. Men det kommer att bli bättre när jag själv utvecklas i min ridning och kan rida honom bättre än vad jag gör nu. Min medryttare upplever honom lite stelare ( inte konstigt alls ) än sist hon red honom. Vi har nästan bara ridit ut och kunskapsmässigt har jag inte ens kommit i närheten av vad han behöver för att "hålla" kvar sitt skick som han hade förut ( Förlåt Lucky!) Men mitt mål är ju naturligtvis att komma framåt i ridningen så att jag kan hjälpa honom bättre med att behålla sin fina kropp ☺
 
Men nu har vi som sagt denna fina tjej som gärna rider honom ☺ Och jag har snart ( skriver snart ) kommit över skräcken för att ta privatlektioner för en instruktör som Sanna rider för ☺ En jättefin kvinna som verkligen är super bra och pedagogisk på alla sätt och vis ( men jag riiider ju så förskräckligt illa :( )  men snart kommer jag att våga ☺ Och som hon säger (instruktören) Jag rider ju för att lära och bli bättre, annars skulle jag ju inte behöva rida för instruktör ☺ Men för Luckys skull så måååste jag komma över detta steg för jag vet att vi båda kommer att må så bra av det och tycka att det är super roligt ☺ Lite pepp skulla jag nog behöva,  tack ☺ 
 
Jag och finaste vovvarna i går kväll när vi hade stallmöte och ridlektion för Jessikas medryttare ☺ Det blev hopplektion spm både ryttare och ponny var supernöjda med ☺ Hade jag haft något vett hade jag satt på mig mössa ☺ Men men, nu är jag inte vackrare än så här ☺ ( Vovvarna är ju söta i alla fall ☺ )
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress