Så jäla lycklig!!!
Vilken häst jag har!! Världens finaste Prins ♥ Är så otroligt glad över att han flyttat hem till oss ♥ ☺ Så otroligt fin på alla sätt och vis! Vilken LYCKA!! ♥
 
For ut på en galopptur i skogen i dag. Och som grädde på moset så kom solen fram när vi kom ner på hö åkern ☺Snacka om flyt ☺ Och Lucky, ja han bara älskar att få sträcka ut i galopp när vi är ute ☺ Det är så himla härligt att få känna glädjen som spritter i hans kropp och att få känna energin när han bara sträcker ut och öser på ☺ Men han är inte tokig på något sätt, utan bara glad ☺ Han lyssnar så fint både fram och tillbaka, aldrig att jag behöver känna mig osäker eller orolig när vi galoppar ☺ Han bär mig sååå tryggt på sin underbara rygg ♥ Världedens finaste!! Alla skulle få ha en häst som jag, alla skulle få uppleva lyckan som jag känner när vi far i väg på våra turer, är så otroligt lycklig!!
 
 
 
Tack! min underbara familj som gjorde detta för mig!! ♥♥♥♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress