Ingen kan fatta!
Det är så vårt att förklara, så vårt att sätta ord på hur mycket Lucky betyder för mig och hur glad jag är över att han kunde flytta hem till oss ☺ 
 
I dag blev det en tur ut i skogen med Karin & Zagge ☺ Prinsen skötte sig super ( som vanligt ☺ ) och vi hade hur mycket som helst att surra om Karin och jag ☺ Vips så hade det gått en timma och vi hade kunnat surra ännu mer om ridturen varit lite längre ☺
 
Vi mötte också Katarina på prommis med Bulan och nu går möten med andra hästar huuur bra som helst. Jag berättade ju förut att Lucky blev lite olycklig vid möten i början hos mig. Han var ju van att alla följdes åt, inte som nu, att vi möter andra ekipage och dom far sin egen väg. Men nu verkar han förstå att det är helt okej att mötas och sedan dela på sig. Vi mötte också Katarina som var ute och körde med vagnen och även detta möte gick bara hur super som helst, pampade upp sig lite ☺ men vad gör det, när han blir så där snygg som bara han kan bli ♥
 
I morgon blir det en sväng med Jessika & Pridde ☺ Skulle tro att Pyret får en prommis så då kan Sanna ta en ledig dag och bara mysa med Kirvan ♥ Men för mig blir det att pussa på fina Lucky och rida ut en sväng - Lycka!! 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress