Egen tid, Ja tack ☺
Sitter i köket, allt är tyst (endast klockans tickande hörs) och kaffet står bredvid mig på bordet. En frukost i magen och lilleman som försöker tigga till sig lite morgongotta ♥
 
 
Sitter och scrollar igenom lite bloggar och bara andas i lugnet ☺ Mina söndagar är ganska så heliga  ( åtminstone fram till kl 11-12 ☺ ) Gör inte så mycket och har inte planerat så mycket för dagen. Känner mig otroligt nöjd över att jag har så lite ont i kroppen som jag har med tanke på all den härliga ridningen i går ☺
 
En av mina favvobloggar som jag alltid följer, gillar denna modiga unga tjej som gjort i sitt liv vad jag önskade att jag vågade själv ☺ Men  med åldern kommer fegheten ( fast det har jag alltid varit iof ☺ ) så jag nöjer mig med att läsa om denna unga kvinna och följa hennes livs resa via bloggen och datan ☺
 
 
Önskar er alla en härlig Söndag ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress