Vilken underbar dag
Spenderat den med mamma, pappa, Jörgen och Sanna ☺ Kan inte bli bättre! En sån där dag som blir ett guldkornsminne ♥ Jag samlar speciella minnen (guldkorn) i mitt liv. Stunder som jag brukar blunda och tänka tillbaka på, stunder som ger kraft och energi när det kan vara lite tungt och uppförsbacke i mitt liv...
 
Har skypat med Anton i kväll och han har verkligen haft en härlig helg med många vänner och trevliga upplevelser. Känns så bra i mammahjärtat när ens barn mår gott i livet, när dom är där det är som bäst för dom ♥
 
Nu väntar sängen för i morgon är det en ny dag och tyvärr verkar det som om en förkylning ev håller på att bosätta sig i min kropp, hoppas att den ger sig iväg för jag har inte tid att vara sjuk ☺ Jag har ju världens bästa Lucky som troget väntar på mig ☺
 
Sov gott alla där ute ♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress