Suck, så trögt det kan gå...
Det finns alltid två sidor av samma mynt!
 
Likaså är det att vara hästägare, att vara hästägare och att vara sjuk är inte det enklaste i världen. Inte det svåraste heller i och för sig, men liiite tyngre än vanligt är det att vara i stallet med feber.
 
Men då har jag en Jörgen ♥ Medan jag mockade 1 st !! box och fyllde några ynka höpåsar. Ja då powerwalkade han med 3 hästar, fyllde vatten i tre hagar, körde ut lunch och natthö till alla hagar samt powerwalkade med båda hundarn ☺ Fast nu luras jag lite.....Jag kollade igenom alla hästarna när han kom i med dom så att vi såg att dom var hel och ren, skor på plats och utan skada. Så om man ser till arbetsfördelningen borde det vara han och inte jag som slocknade med hundarna på soffan vid hemkomsten ☺
 
Men trots stalldag och feber så känner jag mig mindre sliten i kväll än vad jag gjort de senaste dagarna, alltid något positivt ☺ Nu soffmys med dom finaste (Jörgen & Morris) och sedan en tidig säng. Det bästa mot sjukdomar är att sova, vilket jag aldrig har haft något emot ☺
 
 
 
 
Sov gott alla ni där ute ♥
 
 
 
 
Filippa

Jättefin häst! :)

Svar: Tack 😊
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress