Gud vad jag älskar
min fina häst ♥ För varje dag så blir det bara starkare och starkare!! Lucky är som en stooor knähund som, om han kunde, skulle krypa upp i min famn och följa med hem.
 
Och vad han älskar att bli borstad på huvudet. Om jag står på sidan om, så lägger han ner huvudet i min ena arm. Så får jag hålla om, och hålla upp hans huvud, medans han blundar och njuter när jag borstar med mjukisborsten. Och står jag framför honom så sänker han ner huvudet och vilar mulen mot magen och så står han där och myser medan jag borstar hans panna och mjukt bakom öronen. Åh...så mycket kärlek jag har i mitt hjärta för denna häst!! Han är den finaste själen som finns med fyra hovar på vår jord. Men han delar den platsen med Pridde & Pyret, för oj så vackra själar dom killarna också har. Vilken tur vi har som har dessa fina killar i vår familj, världens finaste alla tre ♥♥♥
 
I morgon kommer sadelprovaren ut till killarna våra för en koll. Hoppas att vi kommer att hitta en sadel som passar min fina kille. Vi får helt enkelt hålla tummarna, så känner ni för det så tar jag tacksamt emot all hjälp på den fronten ☺
 
I helgen ska vi förhoppningsvis få komma oss iväg på ett besök ☺ Lite hemligt än men kanske, men bara kanske, har jag lite spännande nyheter att skriva om lite längre fram ☺ Hoppas kan jag ju alltid, men men, framtiden lär ju utvisa om det blir så eller inte ☺ Ännu mer att se fram emot, vilken lycka ☺
 
Nu är det dags att ta en dusch och sedan kvällskissa vovvarna ☺ Har två nakenfisar att bäddaner i sängen ikväll ☺ Så himla mysigt ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress