Energin är
Trött och lite snuvig så beslöt jag mig för sovmorgon till morgonen. Jobbar ju allt som oftast 7-17 och sedan stallet på det, gör att jag ibland behöver ta igen mig lite extra på helgen. Vi har tyvärr haft en förkylning som vandrat runt i familjen och fast jag är "frisk" så känner jag mig inte helt 100.
 
Men att få pussa på finaste Lucky gjorde verkligen dagen bättre ☺ Linade honom lite och gick på en prommis i det vackra vädret. Försökte att ta vår första selfie men det gick inte så himlarns bra ☺
 
 
 
Eftersom vädergudarna är med oss så bytte jag täcken på prinsen. Isf ett tjockare innetäcke och regntäcke ute så satte jag på ett våffeltäcke att ha inne.
 
 
Och som yttertäcke blev det ett 80 grams övergångstäcke. Visar det sig att prinsen blir för kall är det bara att byta tillbaka ♥
 
 
I morgon ska det vara samma underbara väder ☺ I morgon tänkte jag rida så det ska bli jätteroligt ☺ Men först en skön sovmorgon ☺ 
 
Nu soffmys med lill ♥-at ☺ Morris och jag myser i soffan med filt och lite karra. Så himla mysigt att bara gona ner sig i soffan och njuta av en lugn och skön kväll ☺
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress