Det är ta mig tusan inte sant!!
I bland överraskar livet en ....
 
I bland är det som om det fanns någon där uppe som hör min bön och som bestämmer sig för att tycka " men nu är det väl ändå hennes tur" att få lite som hon vill ☺ Och det tackar jag och tar emot bugandes ända ner till marken ☺
 
För vad ser jag i dag ute !? Jo en stooor fet som som behagar lysa där jag bor.....Happy Face!! ♥ Är så himla less på denna vinter, detta väder och denna slaskiga skitvinter!! Ja, jag vet. Jag upprepar mig, och det gör jag när jag blir riktigt upprörd ( även annars också tyvärr ☺ ) Men i dag ska jag njuta av dagen, endast liiite blåsigt, + 3.1 (just nu) och sol. Vad mer kan en stackars frysande solälskande sommarlängtande kvinna önska?? Jo att lillplätten i stallet är fullt ridbar i dag så att jag äntligen kan få komma mig upp på Luckys rygg ☺
 
Vi höres senare ☺
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress