Äntligen så går det åt rätt håll
Har alltid varit en vintermänniska så länge jag kan minnas. Har alltid älskat snö i mängder, kyla och alla härliga vinteraktiviteter som finns....Ända tills för 3 år sedan, då kom vändpunkten. Den bestod av frusenhet, värk i leder och en segdragen förkylning (som visade sig vara sköldkörtelproblem) och nu är jag omvänd!! Nu är jag en sommarmänniska som älskar allt vad sol och värme innebär ☺ 
 
Just nu är jag sommarmänniska fullt ut! Jag vill ha sol, värme och framförallt vill jag slippa FRYSA!! Så nu är jag sommarmänniska fullt ut ☺ Så därför blir jag så lycklig över sol, plussgrader och ljuset som är på väg tillbaka. Om detta hade varit för typ 4-5 år sedan hade jag nästan fått panik över denna värme i mars, den underbara vintern smälter ju bort, hade jag tänkt då ☺ Nu känner jag bara yes, yes, yes!! Mer värme! Mer tö! Mer våååår!!!! Välkommen våren och sommaren! Ni är efterlängtad av mig!!
 
 
Sus

Jag håller med! Mer sol, mer värme, ge oss sommar nu! :D hihi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress