Vilka dagar! Vilken helg!! ☺
Oj oj......kan utan att överdriva säga att jag är ganska så slut. Men efter 10 timmars sömn i natt så är jag på banan igen ☺
 
Vet knappt var jag ska börja ☺ Allt har varit så himla roligt. Men uppstarten var nog 06.30 i lördags. Packa fika och kamera/filmkamera för vidare färd mot Vännäs och Sannas första tävling med Pyret ☺
 
 
Pyret var verkligen sugen och på G för att få jobba ☺ Jessika hängde som en liten liten stoppkloss där ett tag ☺ men som tur är så är Pyret lika snäll som stor, så det gick bara fint trots 1/2 meterskvinnan vid sidan om ☺
 
Passade även på att fota dom andra dressyrekipagen ☺ Så himla mycket lättare att fota dressyr än hopning eftersom tempot är betydligt lägre samt tiden för ekipagen på banan är mycket längre ( Tackar jag för ☺ )
 
 
Blev även några foton från klass1 & 2 i Blåbärshoppningen ☺
 
 
 
Väl hemma igen var det bara att ladda om för vår egen tävling Strömshoppet ☺ Och oj vad lyckat det blev den här gången också ☺ Trots att vädret inte var lika strålande som det varit tidigare år, i går var det liiite småskvitter tidvis (tack och lov väldigt lite ) Men mot slutet dök solen upp och värmde oss alla så där härligt som försommarsolen bara kan ☺
 
Vi hade många fler utomstående ekipage med oss denna gång ☺ Känns så roligt att någonting som vi startat för 3 år sedan och som på intet vis är stort på något sätt ändå kan fylla en sådan bra funktion för så många ☺ När jag står där nere på banan så blir jag så otroligt lycklig i själen, det är tävlingar som den här som är så oerhört viktiga att dom finns. Jag är så glad att vi vågade ta steget och starta upp denna "form" av tävling, och med faciet i handen så förstår jag att vår tävling verkligen är omtyckt av många och fyller en enorm viktig funktion.....Tack alla som kom och gjorde denna tävlingsdag till vad den blev. En härlig dag där alla lyckas och där alla kan känna sig som den vinnare Ni är ♥
 
( Bilder kommer måste bara gå igenom dom ☺ )
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress