Ta mig tusan!!!
Det är inte sant! Stoppa pressarna för nu kommer det en nyhet som heter duga. Jag kan helt enkelt inte fatta det själv. När jag tänker på det så blir jag alldeles varm i magen och det går fortfarande rysningar genom kroppen. Ta mig sjutton att det är nästan en nyhet värd Aftonbladet & Expressen ☺
 
Ni som följt mig vet hur mycket jag kämpat med denna yttertygel . Hur sjutton fixar man detta med stöd på yttertygel??. Jo, man rider så svetten lackar för instruktör och då går allt bra, tills, jag ska fixa det själv. Då går det inte!! Så följden av det hela är att gå vidare och beklaga sig på Fb.....och Då mina vänner så kommer det ett svar som gör att liljeholmens går upp även i mitt huvud , yes!! ÄNTLIGEN !!
 
Red ett pass på prinsen igår. Och ta mig tusan, äntligen fattade även tröga Åsa HUR jag skulle tänka i ridningen. I stället för att fixera mig på innertygeln och därmed tappa yttertygeln så tänkte jag tvärt om!! Fokusera på yttertygeln så blir det mycket lättare att böja/ställa med innertygeln utan att tappa ytter. Men.....var det verkligen så lätt?? Ja visst, plättlätt ( eller inte ) men nu vet jag hur, jag ska tänka. Gäller bara att få det att sitta i ryggmärgen och inte behöva koncentrera mig på att få det att fungera, men det kommer, det vet jag ☺ Sån lättnad i min själ! Nu, pratar vi faktiskt samma språk jag & Lucky. Nu, förstår han vad jag menar, och då blir det ju oftare rätt också. Tänk så otydlig jag varit....inte lätt för prinsen att fatta vad jag vill, när jag bara gjort fel, heeela tiden!!
 
Så nu är det bara att öva öva och öva ännu mer. Till slut måste det ju fungera av sig självt, dvs utan att jag ska behöva tänka så mycket på vad jag gör, utan bara gör det. Gud så himla roligt det ska bli att utforska denna nya kommunikationsmöjlighet. Är så himla lycklig just nu!! Yes! Yes! Yeeeees!!!! ☺
 
Min fina kille ♥ Som troget bär mig och snällt överser med mina misstag ♥ Du är en av dom finsate själarna på denna jord ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress