När ska tårarna sluta rinna ?
Jag blir bara så otroligt full av känslor, det är som om min själ inte har fattat det än. Jag kan fortfarande bara överrumplas av lyckokänslorna, att denna fina fina kille faktiskt är min ♥
 
I dag när vi var ute på en helt underbar galopptur ja då märkte jag att tårarna bara flödade över. Vi galopperade fram och när jag kände hur Lucky bara tog för sig, öronen var spetsade och energin bara kröp i skinnet, ja då rann tårarna över samtidigt som jag inte kunde sluta att skratta, gud vad han älskar att galoppera!! Han bara matar på och så fort jag talar om att det är ok att öka ännu mer, ja då sänker han huvudet och bara tar för sig ännu mer med stooora steg. Jag kommer nog aldrig att bli mätt på att galoppera ☺
 
Eller som när vi står i stallet och jag tar av honom grimman. Då sänker han huvudet och sluter ögonen lite så där som dom gör när dom bara njuter. Då vet han att jag ska borsta huvudet, och är det någonting som han älskar lika mycket som att galoppera ute så är det när jag borstar hans huvud. Jag skulle kunna stå en timme och han skulle aldrig bli less ☺ 
 
Min älskade fina prins ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress