Klagomuren, igen.....
Ja jag vet, finns inget tristare än att läsa om klagande och negativa människor. Men jag måste bara få beklaga mig om natten som varit. Egentligen började det redan i går kväll, men kulmen kom i natt och fy hundan säger jag bara. Jag förstår föräldrar som kan bli gråhåriga värre om dom har barn som har klåda eller som i mitt fall nässelutslag fulla benen från fotlederna upp till knäna, på båda benen!!
 
Jag har efter Turkiet resan och dom vätskande myggbetten som jag fick där haft klåda till och ifrån ända sedan tiden där nere. Myggbetten därifrån har som aldrig riktigt försvunnit utan så att säga legat lite dvalandes under huden som små kliande ploppar. Och i går kväll så blossade det upp en h-vetes massa nässelutslag på båda benen. Och fy för den lede vilken klåda!! Stackars alla barn (även vuxna) som får dett helvet på sin kropp. Sanna, jag vet nu hur du lider, och du din stackare brukar ju få på heeela kroppen! Usch!!
 
Nå så då till klagomuren x 2. Hör och häpn så tror jag att jag fått tennisarmbåge ( eller ngn annan inflamation ) i min hö armbåge. Känt av detta under säkert 1 1/2 års tid men nu senaste 2 månaderna har det accelererat ordentligt. Jobbigt att inte kunna lyfta med armen, inte kunna räta ut den på morgonen utan att det gör skitont, inte klara av att göra vardagliga saker som att dammsuga, borsta hästen, borsta tänderna eller hålla armen i ett och samma läge medans jag gör någonting utan att värken ska börja mola. Och det är molvärken som är värst, detta dunkande som bara blir mer eller mindre men aldrig försvinner helt, det SUGER!! 
 
Så, nu har jag klagat färdigt för i dag. Vädret lyser ju med sin frånvaro ang sol. Men å andra sidan så har jag fortfarande 1 veckas semster kvar. Det kan ju glimta till med lite sol och värme även denna vecka, även om jag inte rktigt tror på det ( Negativ, ja visst! ☺ ) Men men, önskar er alla en härlig måndag oavsett om ni jobbar eller pillar navelludd som jag gör. Kram på er och Tack för att ni orkat läsa om mitt elände just nu ♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress