Gah !!!!!
Jag blir galen!!!!!
 
Hur svårt kan det va!!! Skitsvårt skulle jag vilja säga. Tänk om jag kunde sluta att cykla!! Jag menar, hur svårt kan det vara på en skala 1 till 10 att göra rätt  NÄR jag VET hur jag ska göra. Tydligen fördjävligt svårt om man heter Åsa Ahlenius!!
 
Denna dag slänger jag i sopkorgen och så ser jag fram emot nästa gång som jag sitter på prinsens rygg. Och jag ska ta mig tusan FIXA detta !! Gud så arg och besviken jag blir på mig själv. Men till mitt eget försvar så gick det faktiskt något så när bra i vänster varv, men det sket sig totalt i höger varv.
 
Vad ska jag då tänka på till nästa gång då? Stöd på ytter, stöd på ytter, stöd på ytter......led med inner, led med inner, led med inner.....svårt? NEJ!! om jag bara fick mina armar att göra en sak, mina ben något annat och sluta CYKLA när jag rider......Vad har jag gett mig in på .......Jag måste bara tro på mig själv, och prata med Lucky så att han förstår mig, utan rätt kommunikation så kan han aldrig veta vad jag vill. Det är mitt fel att vi inte kan kommunicera, INTE Lucky's!
 
 
 
Ser ni Lucky's söta tunga ♥
 
 
Sanna Eriksson

Med tiden ger det nog med sig ska du se! :)

Svar: Tack :D Jag, jag hoppas verkligen det!
Åsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress